MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

tja tja bloggen! haha

Kategori: Allmänt

Idag efter skolan så tog jag bussen hem eftersom att jag inte är helt frisk än så kunde jag ju inte vara med på träningen så jag åkte hem och gjorde mina läxor som visserligen ska in på torsdag men det är skönt att ha dom gjorda ändå. fast vi har några glosord också. jag HATAR såna! det är ju det värsta dom finns. mycket skönare om man bara kan göra läxorna och sedan bara skita i dom resten av veckan. men det är ju inte erat fel att vi får glosor..

Imorgon efter skolan så äre ju teater vilket ska bli väldigt roligt. efter det är det ju stallet som vanligt och sen hem :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: