MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

trött...

Kategori: Allmänt

Hejj! idag efter skolan så gick vi ju på teater men våran lärare var sjuk så vi fick träna själva. det gick faktiskt jättebra förutom att när vi sa att en skulle spela sin roll och inte flamsa så vart hon sur och stack. men vi får hoppas att hon kommer tillbaka nästa vecka. vi håller ju på att göra en musikal!

Efter teatern så åkte jag till stallet. började mocka och allt det där. sedan när jag skulle ta in min ponny så sprang alla tre hästarna i full fart runt runt och fram och tillbaka! det skvätte massa snö runt dom! nu  har jag kommit hem och kolla på fotboll. eller ja sitter i ett annat rum men jag hör och håller bra koll. sverige ligger under med 3-1 mot Argentina.  det är inte så bra men argentina är ju ett jättebra lag så det är ändå bra kämpat. fast ett utav Argentinas mål gjorde Sverige.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: