MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

20 saker om mig!

Kategori: Allmänt

1. Jag heter Alwa Matilda Camilla Berglund 
2. jag har en kanin som heter Thyra och som bajsar jätte mycket!
3. Jag har röda jeans på mig just nu!
4. Jag ääälskar att sova!
5. jag har endast 2 helkusiner, men tre halv kusiner!
6. jag äger endast 4 parfymer
7. jag har varit på gekås ullared 1 gång i hela mitt liv! :)
8. jag är kääär <3
9. jag ääälskar One direction!!
10. jag hatar doften och säkert smaken (har aldri ätit det men det luktar hemskt) av fiskbullar
11. jag är typ youtube och instagram beroende
12. jag föddes 52 cm lång den 1 september 2000 kl 17:35 i think..
13. haha jag älskar "svensson svensson"
14. är mindre än än meter längre än när jag föddes.. (jag är ca 150 cm)
15. jag använder ica basic tandkräm!
16. jag är skötare på två hästar! (typ)
17. jag aaaaas gjärna åka till ullared igen!
18. i love my true friends! <3
19  jag tror att jag håller på att få en finne brevid näsan.. :(
20. min familj har en hund som är ca 7 månader äldre än mig vilket min ena storebror tycker är väldigt kul!

Så det var tjugo saer om mig! (kommer säker att göra många fler såna här tags! speciellt om ni vill!)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ja! snälla gör fler såna tags! jag älskar att kolla och läsa dom!

    Svar: ja jag tror att det kommer fler såa tags!
    Alwa Berglund

    2013-01-27 | 19:04:43

Kommentera inlägget här: