MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

2012 TAG

Kategori: Allmänt

Frågorna:
Du under 2012..
Har du gråtit? Ja
Har du skrattat? Ja
Har du sovit i tält? Ja
Har du sovit under bar himmel? Ja
Har du varit på Gröna Lund? ja
Har du varit på Liseberg? Nej aldri varit i Göteborg
Har du varit på Kneipbyn?Va ä det?
Har du varit i en annan stad? Ja
Har du bott hemma? Eeh ja? im 12 you now


Dina vänner under 2012..
Har en nära som dött? Ja
Har en vän sökt tröst hos dig? ja
Har du sökt tröst hos en vän? ja
Har du sovit över hos en vän? ja
Har du varit kär i en vän? ja
Har du fått mer en fem nya vänner under året? Venne


När har du som mest..
Gråtit under 2012? Ingen aning
Skrattat under 2012? Vet inte för jag får typ skrattatack varje gång jag sover hos nån eller nån sover hos mig.

Denna månad:
Har du varit kär?ja
Har du kysst någon? nee 
Har du pussat någon?  Hihi min kanin,hund och hästar! =)
Har du kramat någon? Ja
Har du varit glad? Ja
Har du varit ledsen? Nej det har ju bara gått två dagar


När...
Grät du senast? eehm typ i helgen när jag skrattade så mycket så att jag grät
skrattade du senast? Idag
Duschade du senast? Venne
Lyssnade du på musik senast? Kommer inte ihåg men typ två dagar sen.


Vem..
Kramade du senast? min kusin 
Pratade du i telefon med senast? mamma
Fick du sms av senast?Emmy
Kommer du ifrån? mamma? sverige?


Dig..
Heter? - Alwa
Hur gammal är du? 12
När fyller du år? 1 september
Tycker du om någon just nu? jaoo 
Jag samlar på? typ inget
Gröna eller röda äpplen? gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? vet inte brukar inte ringa nån
Vilken tid gick du upp idag? kanske kvart i nio
Har du sovit i din egna säng inatt? nej
Har du sovit ensam inatt? nej
Har du strumpor på dig nu?nej tofflor :) 
Hur svarar du i telefon? Alwa eller hej det är alwa eller hallå
Vad ska du göra ikväll?sitta vid datorn
Vad ska du göra imorgon? till stallet kanske va med en kompis eller med mina kusiner och sedan träna
Vad vill du bli när du blir stor? vet inte kanske nåt med djur
Var vill du bo när du blir stor? har inte tänkt så mycket men gjärna i nåt engelskpratande land
Är det okej att gråta? ja självklart

Vilken årstid tycker du bäst om? sommar
Skulle du göra om du vann en miljon? KÖPA ONE DIRECTION BILJETTER!! <3
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej
Vill du gifta dig?kanske
Vill du ha barn? ja
Solar du ofta? på sommaren ja
Är du bra på att laga mat? sådär
Gillar du att dansa?ja
Hur vig är du? ganska

vilken är din favoritglass? gillar typ alla
Tror du på ett liv efter döden?vet inte
Är du morgon eller kvällsmänniska?kväll
vilken ögonfärg har du?blå/grön
Vilka hårfärger har du haft? brun och tonat blond
Är du beroende av något? yp Facebook instagram och youtube
Brukar du bädda sängen?nej inte så ofta men ibland
Har du kysst någon under den senaste månaden? nej
Vad var det senaste du sa?  ja
Saknar du någon nu?ja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: