MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

gick innte!

Kategori: Allmänt

godmorgon! Måste bara säg att min dator funkar inte alltid så när jag igår skulle gå in på blogg.se så ville inte min dator. det var därför jag inte bloggade och i skolan så blev det bara inte så. det är lite tajta raster på onsdagar. men jag ska försöka blogga lite idag! efterskolan så kanske jag inte inte hinner för ja ska på sån där träningsgrej idag också!
Fast idag är det bara body compat och affrodans! förra veckan så var det x-fit också men den skulle inte vara denna vecka och det är tur för efter forra passet så hade jag träningsverk i två dagar! haha men iallafall så efter det så ska ja på innebandy träning! på söndag har vi match! det ska bli jätte kul! fast det är en tidig match. vi ska samlas i sporthallen halv nio! matchen börjar tio! usch.. hatar att gå upp tididgt! nu ska jag gå upp. (haha ligger fortfarande kvar i sängen) så ska jag klä på mig sminka mej och göa iordning mackor! vi hörs! :)

Kommentarer

  • Nelly Blomqvist säger:

    Hahah orkar inte läsa allt, men shit vad snygg bild!!!! <3

    Svar: haha puss älskling <3
    Alwa Berglund

    2013-01-13 | 17:42:54
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/nnellys

Kommentera inlägget här: