MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

matsalen!

Kategori:

sitter i matsalen. det var as god mat! sista lektionen idag bli belönngslektion. vi brukar typ vara på uppis eller datasalen men idag så ska vi vara i sporthallen! tror vi ska kö typ "topsboll" kan kanske lägga upp lite bilder då :) vi får se om jag ska vara med på det eller om jag gör något annat :) hihi efter skolan så drar jag till stallet som vanligt. ska nog rida idag. han har stått typ hela veckan så nu är det dags att göra någotmed honom. men det är så himla kallt! men iallafall så kommer fanny idag också!är suuper glad! vi har inte setts på ca en månad! så det ska bli as kul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: