MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

tbx

Kategori: Allmänt

Förlåt för att jag inte bloggade igår eller så men jag hann verkligen inte igår. Jag kom hem från stallet typ halv sju och då gick jag direkt upp på mitt rum. vi fick tre läxor så jag ville göra dom nu på helgen medans jag hinner! jag har en läxa kvar, svenska. jag tänkte göra den idag typ efter att jag snackat klart med en på skype :) 
Idag får vi se om jag åker till stallet. Emmy kommer tbx över helgen. och imorgon så ska jag spela tidig innebandy match. det är samling halv nio och matchen börjar kl 10. usch, jag vill inte gå upp så tidigt! blää. om jag inte ska till stallet idag så blire det väl bara att hänga här vid datan :) 

Kommentarer

  • bloggläsare säger:

    Its okey :) ja gillar din blogg :)

    Svar: tack!
    Alwa Berglund

    2013-01-12 | 13:03:42

Kommentera inlägget här: