MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

1 mars = grattis till mig!

Kategori: Allmänt

Idag så fyller jag 12 ½!! haha men seriöst så fyller jag tretton om 6 månader! yeey 

Om en liten stund så kommer mamma hem från jobbet för hon slutar tidigt idag och då ska hon skjutsa mig till stallet :) så nu ska jag gå upp från sängen vilket jag typ inte har gjort på hela dan. eller okej jag har hjort ett kort som hör till paketet och typ lekt med några eyeliner! hehe puss och hej leverpastej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: