MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Heartbreak hotel

Kategori: Allmänt

nu äre fjärde gången idag som jag lyssnar på heartbreak hotel med YOHIO. kanske inte låter så mycket men jag tycker fasktiskt att den är ganska bra! många typ mobbar honom men jag tycker att det är bra att han vågar vara som han är! han är ju faktiskt cool! haha hoppas ni förstår vad jag menar! 

jag sitter nu iallafall och väntar på att kl ska bli åtta. då ska jag kolla på gladiatorena och sedan på farmen! usch på måndag börjar skolan igen. det är inget jag väntat på direkt... tur att det är helg emellan också! imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. kansek att jag åker ut till stallet en stund. fast då ska jag nog inte rida för att det gjorde jag ju idag och på söndag så kommer Helena Norrby igen :) sedan blir han väll jobbad som vanligt nästa vecka. måndag, onsdag och fredag. + helgen såklart :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: