MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Känner mig stolt!

Kategori: Allmänt

Hehe rubriken talar! Jag har faktiskt hunnit med både en matteläxa och att gå igenom manuset till musikalen jag och några till håller på med. premiären är Den 18/3 :) så jag börjar känna mig ganska stressad för jag kan inte alla min repliker än!! usch det är ine alls kul men jag hoppas att det kommer att gå bra iallafall. nu kan jag ju träna hemma också eftersom att jag tog hem manuset. dessutom har jag Gjort en "mast" eller vad man ska kalla den, på träslöjden idag också. den kommer att behövas i slutet av pjäsen och jag vart faktiskt nöjd med den. 
Det är typ bara en svart lång pinne/bräda som det står " DRÖMMARNAS CAFE " på. (musikalen heter så)

I morgon åker jag till stallet som vanligt efter skolan :) vi hörs då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: