MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Knäppmora vs norberg

Kategori: Allmänt

Idag så spelade vi innebandymatch. det var en match som vi skulle ha spelat förut men vi spelade den idag. Och Norberg fick storstryk med 7-2! yeey det var jätte roligt att spela idag, även fast jag fck ont i min fot. :/ jag vet inte om jag måste gå till läkarstationen för det gör ju ganska ont och det hjälper inte med min stöd grej som jag har. och våran skol sköterska kommr ju bara säga att jag ska byta skor och det kommer jag inte göra. I <3 my converse!! <3 dom är typ dom bästa skorna jag har! haha dom ä bäst! 

Nu har jag precis kollat på 112  på liv och död med mamma och nu ska jag kolla på farmen från idag och familjen annorlunda från igår! puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: