MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Musikal vecka!

Kategori: Allmänt

Denna vecka kommer det bli bloggande om musikalen! iallafall dom gånger som jag hinner och kan blogga. det kommer bli lite tajt med tid och så. imorgon och i övermorgon så ska jag förmodligen sova hos min farmor. för vi ska samlas på stationen kl 06:55 och i vaniga fall så har jag inte ens gått upp då! så då är det bättre att jag sover hos farmor så det blir närmare. 

Idag så spelade vi totalt tre föreställningar. Två för skolbarn på fm och en nu på kvällen för alla som ville! man kan väl säga att det gick sådär..

På dom två första föreställningarna så var alla med men sen vart Fanny (mamma 1 ) sjuk och var tvungen att gå hem och vila. och sen nu på kvällen så mådde hon som bajs så då fick eva (vår teater lärare) hoppa in istället för hennne och sedan så var det en till hon typ inte ville vara med elle nåt. jag fatta inte riktigt så då fick en tjej från kören som heter Freja hoppa in stället! Hon och eva fick ha manus  eftersom dom inte kunde och det gick faktiskt jätte bra!

Freja var as duktig för att bara ha övat i tre minuter! Hon fick lixom reda på att hon skulle spela trollkarl fem minuter innan vi skulle köra! Men hon var jätte duktig och om Den "riktiga" trollkarlen inte vill vara med sen heller så får hon fortsätta! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: