MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Nu är det slut :(

Kategori: Allmänt

Idag har vi spelat våra tre sista föreställningar! Jag vill bara säga tack till alla er som var med! Det har verkligen varit en jätte jätte rolig vecka som bara gått bättre och bättre! Usch... bara tanken på att vi ALDRIG mera kommer få spela denna musikal igen... På onsdag så ska vi gå på teater men då ska vi snacka lite om hur det har varit och så. och så kommer vi att fika lite och leka :) Sedan efter det så kommer jag att sluta på teater... det kommer bli tråkigt men tiden som går åt till teatern behöver jag till läxor och prov. Just nu så har jag bara tid på helgerna och lite grann på kvällarna. Men för hoppningsvis så kommer jag få lite mera tid nu när jag slutar.. 

-SKADA
 igår när jag skulle gå över en väg så var det skiit skit halt och då ramlade jag och slog i axeln så nu har jag ont i den och vissa saker som när jag och mamma 1 skulle bära ner kuungen så fick hon hoppa ner och vi skulle lyfta ner trollkarlen så fick cafe' ägaren hjälpa fanny istället för mig! Jag gick till skolsyster och hon sa att jag hade sträckt mig och att det skulle vara så i typ två dagar och sen skulle det bli bättre, och om det inte skulle bli bättre så skulle jag gå till läkarstationen..

-TRÖTT
Efter denna uunderbara vecka så är jag rättså trött men eftersom att det är skola imorgon så kan jag ju inte ta sovmorgon så jag får gå och lägga mig tidigare  istället så nu säger jag GODNATT! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: