MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Sista dan i skolan.. :D

Kategori: Allmänt

Idag så äre Freedag! Asså jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att denna vecka har gått sjuukt fort! Fast denna dag kommer nog gå rätt långsamt för vi har ju två nationella prov i matte idag som alla andra sexor! Jag vet faktiskt inte om typ treorna  och niorna också har matteprov eller om det bara är vi? Måste fråga.. 

Men idag så gick jag upp typ 05:40 så jag hann klä å mig och blogga innan jag ska gå ner och  fixa frukostenn! fast jag ska göra det ändå snart. men jag kan ändå vänta till typ 07:05. Om jag inte har sagt det så kommer jag ju träna teatern hela helgen. På lördag ska vi träna från kl 10:00 - 13:00 och då ska vi träna med kören och på söndag 10:00 - 17:00. Och då ska vi träna med Kör och orkestern. det kommer bli as kul! att äntligen få sätta ihop det! 

Sedan på måndag morgan kl nånting så ska vi spela upp!! PREMIÄR! :D Jag tror at det var typ 09:00 nåt.. då ska vi spela för F:or och 1:or. Sedan efter dom är det tvåor, treor och fyror! Och då skulle vi spela typ 10:00 eller nåt. Sedan kl 18:30 så blir det den första kvällsföreställningen! Sedan ska vi spela i norberg på tisdag och onsdag och i fagersta på torsdag! Så Nästa vecka kommer vi bara gå i skolan 2 dagar och 2-3 timmar! haha 


Nu ska jag gå ner och fixa frukostennn! <3 lavv jooo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: